Goodbye... - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu Goodbye... - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu

Goodbye...

Blijf op de hoogte en volg Madhvi Moese

04 Februari 2013 | Nederland, Rhoon

Helloooo everybody,

Nog even een verslagje voordat ik vertrek want ja ik heb nog precies 1 week!!! Precies over een week zal ik nederland verlaten...oeehh dat klinkt zo heavy!!

Sinds mn laatste verslag heb ik het mega druk gehad!! Ik dacht een match, visum aanvragen en hoppaa daar gaan we maar nee hoor dat heb ik zwaar onderschat.
Ik ervaar het als veel geregeld, alle instanties laten weten dat je niet meer in nederland bent voor een tijdje en uitzoeken wat het beste en voordeligste is voor je. Uiteindelijk, na 100x bellen en 100x vragen is het gelukt!
Vooral mn visum!! Ohh wat was ik zenuwachtig, allemaal enge verhalen hoorde ik van andere au pairs..
Eerst moest ik online allemaal rotvragen beantwoorden en daarna een afspraak gemaakt bij het consulaat voor het intervieuw. Daar ging ik dan met buikpijn naar Amsterdam. Ik dacht alleen als dit mislukt gaat alles niet door!
Daar aangekomen heb ik mn liefste,grootste smile opgezet HA! :D Dat moest ook wel want een hele grote man stelde me een paar vragen en door de zenuwen kon ik de simpelste vragen niet beantwoorden in het engels!
Hoe heet je? Madhvi. Hoelaat heb je een afspraak? 14:00u. Wat is je geboortedatum? 14:00u..en dit zei ik 3x..Ik dacht wat zeg ik nou fouttttttttttt?! Nou ra ra raa..en ondertussen blijven lachen natuurlijk....Uiteindelijk zei hy in het Nederlands je geboortedatum meisje? OOHH OOPS! Pff nou dat begint goed dacht ik maar ik mocht verder lopen..en daar ging ik het verder gelukkig soepel! Kreeg wel rotvragen naar mn hoofd alsof ik een bom mee zou nemen in mn koffer. Toen kreeg ik te horen: Everything is ok, we are going to send your visa! Yeaaahhh, zo opgelucht was ik toen ik buiten stond!

Ik heb vaak gezegd ik besef het niet dat ik naar usa ga! Nouuuu dat besef begint langzaam door te dringen..
Het afscheid heb ik op verschillende manieren gedaan, uiteten, afspreken,weekendje weg & mn afscheidsfeestje!
Het was allemaal erggggg gezelligg!! Deze dagen zullen een mooie herinnering voor mij zijn en ik zal denk ik nog vaak in mn eentje lachen als ik in mn bed lig in usa haha..
Afscheid op mn werk en van familie/vrienden. Iedereen die tegen je zegt dat ze me gaan missen, ik laat het niet altijd zien maar het doet me veel!
Ik moet eerlijk toegeven mn afscheidsfeestje was gewoon een feestje voor mij zoals ik gewend ben haha.. De dag daarna was ik alleen thuis met alle rommel en toen kwamen de tranen en het besef!

Maar ik ben bijna zo ver, moet nog mn koffer inpakken. tjah 1 koffer,23 kilo..moet ik even de tijd voor nemen..
Van de week nog even mn internationaal rijbewijs fixe, me uitschrijven bij de gemeente en dan ben ik totally ready!!
Ondanks het toch soms verdrietig is om alles achter te laten sta ik er nog steeds 100% achter en ben ik hartstikke blij en trots dat ik deze stap genomen heb.

Nog steeds heb ik elke dag contact met mn hostfamilie en ze kijken er erg naar uit dat ik kom. De oudste, Mia vraagt weleens wanneer haar vriendinnetje komt! Aah dan smelt mn hart..

Volgende week zal ik alleen vliegen, helaas maar wel een uitdaging!
Voor iedereen die mn adres wilt hebben in usa, stuur me even een berichtje via facebook/mail. Ik verwacht een kaartje of course!

Hartstikke bedankt iedereen voor alle steun/kadootjes!!

Oja links onder kan je je email invullen,mailinglijst dan krijg je automatisch een update van mn reisverslag in je mail!
Ik zal hier proberen om fotos toe te voegen van mn afscheidsfeestje..

Tot de volgende keer maar dan echt uit USA!

Veel liefs,

Madhvi



  • 04 Februari 2013 - 16:01

    Nicole:

    Herkenbaar verhaal! En leuk geschreven!
    Goed gevoel als ze echt op je wachten, ze gaan je
    vast goed ontvangen en je gaat er vast een super
    tijd beleven. Alles is zooo anders maar zo leuk over here!
    Succes met de laatste dingetjes en ik spreek je!

    X

  • 06 Februari 2013 - 00:37

    Meddy:

    Geniet!

  • 10 Februari 2013 - 21:28

    Dorien:

    Heel veel plezier en succes in the USA Madhvi!

    ik kijk uit naar je verhalen.

    X

  • 10 Februari 2013 - 23:26

    Solange:

    Can't believe its really time for u to go! Leuke fotos van je feestje en leuk zo je haar! Kan me voorstellen dat het besef nu pas doordringt maar voor je t weet zit je daar echt! wens je een fijne vlucht, reis en 'time of your life' ;). keep us posted xx

  • 13 Februari 2013 - 20:25

    Jeff :

    Ik zal je blog bijhouden. Wel interessant :) geniet van USA.

  • 17 Februari 2013 - 11:55

    Shani:

    Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen en je thuis voelt bij je hostfamily. Take care xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madhvi Moese

Welkom op mijn profiel. Op deze manier zal ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal uitspook in America! Follw me @ waarbenjij.nu!

Actief sinds 18 Dec. 2012
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 13934

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Februari 2014

Au pair in America!

Landen bezocht: