Mei - May 2013 - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu Mei - May 2013 - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu

Mei - May 2013

Blijf op de hoogte en volg Madhvi Moese

05 Juni 2013 | Verenigde Staten, Winthrop

Hii!!

Phoe ben een beeeetje laat met deze blog maar opeens was het einde van de maand! De tijd vliegt.
De vorige keer zei ik dat ik wat meer foto's en verhalen zou vertellen over Boston. Nou helaas dat gaat 'm niet worden. Nog steeds heb ik nog niet helemaal goed kunnen bekijken wat er allemaal te zien is in Boston.
Ik ben er al wel geweest maar heb nog niet echt de tijd genomen om eens goed rond te kijken bij Harvard, de museums etc.

Wel heb ik een deel van de Freedom trailer gedaan. Dat is een rode lijn die door Boston heen loopt en dan zie je alle hotspots van Boston. Zeker een aanrader als je eens een keer naar Boston komt.

Ook heb ik de TD Garden gezien want daar was het concert van Rihanna!De TD Garden is een indoor-sport stadion. Ik wist niet wat ik zag!! Het was zooo groot en het geluid was zo goed! Het heeft echt indruk om me gemaakt. Het stadion dan he haha Rihanna was ook echt goed alleen moesten we wel ff bijna 3uur wachten voordat ze kwam opdagen!! grrr

Voor de rest ga ik wel eens uit in het weekend. Ik heb hier twee andere au pairs met wie ik meestal uitga. Hele lieve meiden, ze hadden me uitgenodigt en toen ik daar aankwam hadden ze gekookt en voor lekkers gezorgd. Superlieff!

In Boston heb ik een Nederlandse school gevonden. Ze geven Nederlandse les aan kinderen tm 12jaar. Het leek me wel wat om daar weleens te helpen dus had ik een mailtje gestuurd. Het leek hun wel wat dus ik mocht mn CV opsturen en op gesprek komen. Dat heb ik gedaan en ik dacht dat het even kletsen was maar het was duidelijk een serieuze sollicitatie.
Uiteindelijk is het niks geworden omdat ik hier niet lang genoeg ben en school begint weer in September. Dat was wel ff bale maja wat niet gaat, gaat niet.

Het begint hier aardig lekker weer te worden! Het zonnetje schijnt lekker en er zitten dagen tussen dat het flink kan regenen maar dat is na een dag ook weer over. Het is goed benauwd hier! I love it!
In een weekend ben ik naar Newburyport gegaan naar een strandhuisje!
Mn lieve nl au pair vriendinnetje woont in Newburyport. Was echt een geslaagd weekend, strand,shoppen en een house party!

In mn laatste weekend van mei ben ik naar Niagara Falls geweest. Superrrr moooi!! Vanuit Boston is het ongeveer 7uur met de bus. Klinkt zo lang maar ben ondertussen al gewend aan de lange afstanden hier.
Ik was met een groepje gegaan, in totaal 4 meiden. Naast de niagara falls zijn we ook naar de 1000 islands geweest. Het was een boottocht en heel raar om te zien dat er allemaal eilandjes zijn waar gewoon een huis op staat. Deze mensen hebben dus geen dikke auto's maar bootjes haha.
Dit is ook zeker de moeite waard om naartoe te gaan maar ik zou ook zeker de Canadian side bekijken als je daar bent. Schijnt veel mooier te zijn dan de US side.

Misschien is het jullie al opgevallen maar in mn blog vertel ik eigenlijk alleen wat voor leuke dingen ik allemaal doe in het weekend. EN JA ik werk WEL! En er zijn zeker ook mindere momenten hier. Wil je meer weten kan je het me persoonlijk vragen.
Maar de dingen over mn werk kan ik helaas niet in mn blog verwerken.
Wel kan ik vertellen dat het stukken beter gaat tussen mij en de kids. Ik breng de kids naar school,naar het park etc etc.

Ik moet hier ook 6 credits behalen om mn jaar succesvol te behalen. Mn eerste 3 credits ga ik behalen door een au pair weekend course te doen. Ik heb me al ingeschreven en heb er super veel zin in! Het schijnt erg leuk te zijn. Hierover vertel ik de volgende keer meer als ik er geweest ben.

Nog meer leuk nieuwssss!!! Mn nichtje komt me opzoeken in December!! Zo ver weg nog maar kijk er erg naar uit. Samen gaan we naar NYC om daar oud en nieuw te vieren :D:D

Het word weer eens tijd om te stoppen.
Tot de volgende keer!

x-x-x

Madhvi

  • 05 Juni 2013 - 05:20

    Ester Koopman:

    Leuk bloggie Madhviiiii ;d haha ik denk dat veel mensen vergeten dat wij werken inderdaad, hard knock life mennn haha!! leuk je verhalen te lezen :) leuke dingen gedaan xxx

  • 05 Juni 2013 - 07:58

    Priya:

    Je nichtje heeft een naam ;p hihi leuke blog schat xxx

  • 05 Juni 2013 - 10:14

    Solange:

    Leuke blog meis! Niagara falls lijkt me echt heel cool! btw, heb eindelijk weer whatsapp hihi. Kan je me een berichtje sturen van je US nummer? xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winthrop

Madhvi Moese

Welkom op mijn profiel. Op deze manier zal ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal uitspook in America! Follw me @ waarbenjij.nu!

Actief sinds 18 Dec. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 13940

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Februari 2014

Au pair in America!

Landen bezocht: