MATCH!! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu MATCH!! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Madhvi Moese - WaarBenJij.nu

MATCH!!

Blijf op de hoogte en volg Madhvi Moese

01 Januari 2013 | Nederland, Rhoon

Lieve allemaal,

Na heeeel lang wachten(en uitstellen) kan ik nu eindelijk zeggen: Ik heb een MATCH!!!

Hoe het allemaal begonnen is:
Maad kwam weer eens met iets geks, ik wil iets in het buitenland doen! Lang leve google en zo kwam ik terecht op de site van activity international, alles door gelezen en aangemeld!
Kreeg een pakketje thuis waarin stond wat de volgende stappen waren.
Oke oke, dossier aanmaken over mezelf, referenties, genoeg werkervaring, doktersverklaring etc etc. Ik dacht nou dan doen we dat toch ff,nou neee! Zolang heb ik het uitgesteld (tjah of je kan gewoon zeggen dat ik lui ben). Er gaan best veel tijd in zitten- mensen die mij kennen weten dat ik niet zo veel tijd heb :)

Toen werd ik 25 jaar, ik had mezelf voorgenomen, ik ga dat dossier afmaken ook!! Zo gezegd zo gedaan.. Afgemaakt, op gesprek geweest en toen kwam een heel spannend moment.. Mn dossier werd opgestuurd naar London, werd het goed gekeurd of niet goed gekeurd!?
Zenuwen gierden door mn lijf een week lang! Kreeg toen een mailtje yessssss!!! Nu stond mn dossier online(eind nov) en kon ik benaderd worden door gezinnen die op zoek waren naar een au pair!
Dacht ik dat het wachten voorbij was..nee elke dag om de 5min keek ik of ik een emailtje binnen had.
Uiteindelijk ben ik benaderd door twee gezinnen wat niks is geworden. Ik was best teleurgesteld en weeer moest ik wachten.. Gelukkig word ik gesteund door andere au pairs! Bleek dus heel normaal te zijn dus positief blijven en afwachten! Nog steeds hield ik elke dag om de 5 min mn email in de gaten. Beetje afleiding had ik wel nodig dus gezellig naar de bios..en ja hooorr daar zag ik HET mailtje, een nieuwe reactie!! Stond haast te springen in de bios..hmm ff kijken wat voor gezin het is..2kindjes, wonen in Winthrop,massachusettes?! Waar the hell is dat dan.. maar goed mailtje gestuurd naar het gezin om te skypen, wie weet...

Op mn broertjes verjaardag had ik een skype date, lekker chaos dus ook niks voorbereid! Ach gewoon ff kletsen dacht ik maar toch een piepkleinbeetje zenuwachtig! Het gezin was super enthousiast over mij! Had ik dus echt nietttt verwacht..

Skypedate was heeel gezellig, erg veel gelachen met hostdad & hostmom! Ze hadden mij nodig in februari, mijn reactie ZO SNEL AL?! Ze vroegen ook aan mij of ik langer dan een jaar kon blijven..uhh jaa duhhh!! Why not?! Ze zeiden meteen ja het is een match het lag dus nu aan mij om hun te kiezen of niet. Zat wel een beetje te twijfelen over de plek, nog nooooit iets gehoord over Winthrop! Dus daar ging weer een mailtje met vragen over de omgeving.. daar gebeurde het weer..wachten wachten wachten.. ondertussen het met mn au pair vriendinnetje Jill overgehad..Ze kwam met een goede vraag: Wat houd je tegen? zie je een minpuntje? uhh nee eigenlijk niet! Dus DOEN!!
Ondertussen had ik een mailtje terug ontvangen. Het klinkt perfect!! Het ligt aan zee, lekker strand duss en mooi uitzicht en het ligt 10min van the big city, Boston!! Its a MATCH!

Het gezin heeft twee kindjes(boy and girl), Mia van 4 jaar en Jacob van 2 jaar. Hostmom is lerares en hostdad is chefkok! Hostmom vertelde me dat hy heeft gekookt op de wedding van madonna!! Hoe wauwww is dat..Ja DE madonna!!!
Hostdad is half itilaans/duits. Dat betekend dus lekker pasta eteeee das andere shit dan vapiano! en jaa het kon niet beter, de oudste, Mia houd van hello kitty!!!

Ik vertrek 11 februari 2013 naar New York. Daar ga ik 3 dagen een training volgen en vervolgens vanuit daar naar mn hostfamily! Op 14 februari, valentijnsdag kom ik bij hun aan. Het voelt voor mij als een perfecte match met een perfecte datum!
Om daar te komen moet er natuurlijk veel geregeld worden,visum etc. Daar ben ik nu mee bezig en dan kan mijn avontuur beginnen!

Natuurlijk ga ik iedereen ergggg missen!! Op deze manier kunnen jullie mij een beetje in de gaten houden :)

Heel veel liefs, nu nog uit the netherlands!

Madhvi

  • 02 Januari 2013 - 21:29

    Danielle:

    Je in de gaten houden? Ik ga je stalken swa!!!

  • 02 Januari 2013 - 21:30

    Jessica:

    Superblij voor je! Wat je altijd al had gewild.. Een jaar naar het buitenland..
    En nu eindelijk is het zover..

    Gonna miss u!

    En wel contact blijven houden he!

    Dikke kuss!

  • 02 Januari 2013 - 21:30

    Priya:

    Mooi geschreven poeppieee ben happy voor je en ik ga je ook stalke swaaa ik kom je zelfs opzoeken!! X

  • 02 Januari 2013 - 21:31

    Jamila:

    Maadje, wat super leuk.. En zo stoer.... We gaan elkaar dus echt lang niet zien want ik ben pas 26 feb weer in NL... Maar echt geweldig.. Go for it.. En ik blijf je volgen..xx

  • 02 Januari 2013 - 21:31

    Ria:

    Hey meid, hartstikke leuk voor je. Fijne feestdagen nog met je familie en luidt het nieuwe jaar maar goed in! Heel veel plezier in de VS en ik ga je zeker volgen!! Groetjes, Ria

  • 02 Januari 2013 - 21:32

    Rishi Jitbahadoer:

    Wat een story.. Met een romance story richting 14 februari. Wow! Beter kom je nog wel ff feesten op Baka'na.
    Vet hoor!! Een mooie uitdaging/ervaring!!!

  • 02 Januari 2013 - 21:32

    Kimberley:

    Maadje, ik ga missen mijn vriendinntje maar dat wist je al haha
    Ben echt blij voor je en super trots dat je toch die stap heb genomen.
    Maar, ik ga je niet heel lang missen want, ik kom naar je toe whoehoe
    Nou schattie dikke kus and luv u

  • 02 Januari 2013 - 21:33

    Janneke:

    Wouw! Geweldig Maad... Ik ga je volgen! Heel héél HEEL HÉÉL veel plezier!!!

  • 02 Januari 2013 - 21:33

    Shani:

    Leuk om dit te lezen..blijf droppen zou ik zeggen! En ook ik ga je volgen....miss au pair ;-) Wish u all the best honey xxxx

  • 02 Januari 2013 - 21:34

    Seruni:

    Wat leukkk!!! Echt geweldig!! New yorkkkk! Have fun girlllll xxxxje

  • 06 Januari 2013 - 12:25

    Duarte:

    Zet m op daar! Misschien zie ik je wel in de zomer!!

  • 08 Januari 2013 - 19:30

    Natassja:

    Heel veel succes lieverd! Voorzichtig, maar vooral ENJOY! Ga je ook zeker volgen! Kisses from us!

  • 15 Januari 2013 - 11:55

    Ushma Moese:

    Awesome story! Ben super blij voor je zusje! Je wilde al een tijdje na de USA! And there you go! T is je van harte gegund!! Zal je zeker missen! But we be connected baby!! Love you much!! Life!!!!!! Kisses from ya big sister!!!

  • 15 Januari 2013 - 18:45

    Solange M:

    Zooo leuk! je hebt echt schrijftalent ook meis! maak die spanningen gwn mee terwijl ik lees hahaa. klinkt erg goed allemaal. lekker aan het strand ook. toe maar hoor! Ik zal je blog in de gaten blijven houden en ben super excited voor je! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madhvi Moese

Welkom op mijn profiel. Op deze manier zal ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal uitspook in America! Follw me @ waarbenjij.nu!

Actief sinds 18 Dec. 2012
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 13946

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Februari 2014

Au pair in America!

Landen bezocht: